
Microsoft chce przejąć AMD?
14 września 2015, 13:08Serwis FUDzilla, powołując się na anonimowe źródła w przemyśle donosi, że Microsoft jest poważnie zainteresowany przejęciem AMD. Koncern z Redmond ma spore zapasy gotówki, a AMD nie wiedzie się ostatnio najlepiej

Edge - nowa przeglądarka Microsoftu
8 maja 2015, 17:28Wraz z Windows 10 zadebiutuje nowa microsoftowa przeglądarka Edge (Project Spartan), która radykalnie zerwie z dziedzictwem Internet Explorera. Całkiem sporo już o niej wiemy.
Znamy minimalne wymagania dla Windows 10
24 marca 2015, 10:59Microsoft zdradził minimalne wymagania sprzętowe systemu Windows 10. Podczas konferencji WinHEC firma poinformowała, że każde urządzenie, na którym ma być zainstalowany jej najnowszy system, będzie musiało zostać wyposażone w procesor graficzny zdolny do obsługi co najmniej DirectX 9.

Dodatkowe ramki z DirectX 12
9 marca 2015, 08:37W ubiegłym roku Intel poinformował, że DirecX 12 pozwoli – w porównaniu z DX11 - na dwukrotne zwiększenie liczby wyświetlanych ramek. Okazuje się jednak, że dane Intela były... niedoszacowane.

Microsoft zaprezentował DirectX 12
21 marca 2014, 10:55Podczas dorocznej Game Developers Conference Microsoft zaprezentował najnowszą wersję DirectX. Dwunasta już edycja funkcji wspomagających renderowanie grafiki to efekt wspólnej pracy producentów sprzętu, gier i specjalistów z Microsoftu.

Mobilne jak stacjonarne?
7 stycznia 2014, 13:14Nvidia zapewnia, że dzięki jej nowemu procesorowi posiadacze urządzeń mobilnych będą mogli korzystać z gier dorównujących pod względem grafikii tytułom znanym z najnowszych wersji PlayStation czy Xboksa. Wielu producentów gier używa silnika Unreal Engine 3, a w przyszłości, by jak najlepiej wykorzystać możliwości nowych konsoli, zastosują Unreal Engine 4

Bay Trail-T pomoże w walce z Atomem?
19 listopada 2012, 13:57Do sieci wyciekły obrazy, które podobno są slajdami Intela prezentującymi przyszłość procesorów Atom. Ze slajdów wynika, że przyszła generacja platformy Bay Trail-T ma składać się z czterech rdzeni procesora i GPU obsługującego DirectX 11.

Unreal Engine 3 na tablecie z Windows RT
30 sierpnia 2012, 07:32Podczas konferencji odbywającej się na targach IFA 2012 firmy Nvidia i Epic Games zaprezentowały wersję demonstracyjną gry „Epic Citadel“ uruchomioną na tablecie z systemem Windows RT. Gra korzystająca z silnika Unreal Engine 3 działała na ASUS Vivo Tab RT.

Microsoft zaprezentował Windows Phone 8
21 czerwca 2012, 12:46Microsoft zaprezentował system Windows Phone 8, który znaczną część kodu współdzieli z pecetowym Windows 8. W porównaniu z Windows Phone 7 zaszło kilka znaczących zmian.

Udostępniono Windows SDK for Kinect
17 czerwca 2011, 11:31Microsoft udostępnił wersję beta Windows SDK for Kinect. Koncern zapowiedział je w lutym bieżącego roku.